Försök att beskriva ditt problem nedan så utförligt som möjligt. Är ditt ärende akut tag kontakt direkt via uppgifter nedan. Vi utför serviceanmälan så snart vi kan.
Lars Zetterblom
Tel: 0708-171342
E-post: lars@westerbergfastigheter.se
Gunilla Filipsson
Tel: 0705-152499
E-post: gunilla@westerbergfastigheter.se
Kontoret 011-181340
Anders Brandström
Tel: 0705-318480
E-post: brandstrom@westerbergfastigheter.se
Kalle Malmberg
Tel: 0708-171341
E-post: kalle@westerbergfastigheter.se
Per Björk
Tel: 0763-121962
E-post: per@westerbergfastigheter.se
Utvändig miljö:
Mats Sandberg
Tel: 0708-171343
E-post: mats@westerbergfastigheter.se
Telefontid 08:45 – 09:30, 0121-15610
Kontoret 011-181340
Du byter själv lampor och lysrör i lägenheten. Om du är osäker på hur man går tillväga kontakta oss.
Öppna ditt säkringsskåp och leta upp de säkringar som gått sönder. Ser du ingen trasig så börja med att kontrollera vilken del av lägenheten som elen är borta i och jämför med elsäkrings schemat du normalt har under elmätaren/säkringsskåpet. Tänk på att en spis kan ha flera säkringar. Om du har jordfelsbrytare till lägenheten så kontrollera även den. Byter du propp var noga med att kontrollera mot säkringsschemat att rätt propp sitter i säkringsskåpet.
Golvbrunnen gör du enkelt rent. Lyft på locket och plocka bort hår m.m. Kvarstår stoppet kontakta oss.
Töm ut vattnet från vasken. Prova därefter med att spola riktigt hett vatten direkt ner i vasken. Blir det inte bättre kontakta oss.
Börja med att ta bort vatten eller låt det sjunka undan. Fyll en hink med vatten och häll den från så hög höjd du kan direkt ner i WC-stolen. Släpper det inte då gör en serviceanmälan eller ring oss.
Då är det frågan om ett ”stamstopp” troligen är det stopp precis under ditt våningsplan och vattnet tvingas därför upp i ditt badrum eller kök. Säg omedelbart till grannarna ovanpå att de måste sluta spola vatten. Ring oss direkt på 011-181340, alternativt direkt till respektive skötselansvarig.